دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض
توضیحات: مدیریت تعارض مفهوم و ضرورت مدیریت تعارض سطوح تعارض منابع ایجاد تعارض مراحل تعارض سبک های مدیریت تعارض تعریف مذاکره انواع روش های مذاکره اصول مذاکره مهارت های مذاکره زبان بدن شگرد ، ترفند ، نیرنگ باید ها و نباید های مذاکره آشنایی با فرهنگ ها ويژگي هاي بارز طرف هاي خارجي در مذاكره دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض تعداد اسلاید: 57 اسلاید حجم: 1 مگابایت قسمتی از مطالب موجود در سایت: تعارض چه زمانی رخ می دهد؟ تعارض زمانی رخ می دهد که دو یا چند نفر از افراد در مقابل یکدیگر قرار گیرند، زیرا نیازها، خواستهها، اهداف و ارزش های آن ها متفاوت است. تعارض فرایندی است که در آن فردی در می یابد که شخص دیگری به طور منفی روی آن چیزی که او تعقیب میکند تأثیر گذاشته است. تعریف مذاکره: مذاکره عبارت است از یک چانه زنی برای وصول به نتیجه قابل قبول برای طرفین. مذاکره به مفهوم برد دو طرف است. ويژگي هاي بارز طرف هاي خارجي د …