معامله‌گر منضبط

معامله‌گر منضبط


فهرست مطالب : بخش اول – مقدمه فصل یکم: چرا این کتاب را نوشتم؟ فصل دوم: چرا یک الگوی فکری جدید لازم است؟ بخش دوم – ماهیت محیط معامله گری از نقطه نظر روان شناختی فصل سوم: همیشه حق با بازار است فصل چهارم: پتانسیل سود و ضرر نامحدود است فصل پنجم : قیمت ها در حرکت دائمی هستند فصل ششم: بازار محیی بدون ساختار است فصل هفتم: در بازار دلایل نامربوط اند فصل هشتم: گام های سه گانه برای تبدیل شدن به معامله گر برتر بخش سوم – ساختن چارچوبی برای شناخت خود فصل نهم: شناخت ماهیت محیط ذهنی فصل دهم: مدیریت اطلاعات محیطی توسط خاطرات ، تداعی ها و باورها فصل یازدهم: لزوم فراگیری روش تطبیق فصل دوازدهم: ساز و کار رسیدن به هدف فصل سیزدهم: مدیریت انرژی ذهن فصل چهاردهم: تکنیک هایی برای اعمال تغییر بخش چهارم – چگونه به معامله‌گر برتر تبدیل شویم فصل پانزدهم: روان شناسی حرکت قیمت ها فصل شانزدهم قدم در راه موفقیت فصل هفدهم: کلام آخر …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Clicky
پیمایش به بالا