ترجمه :USING GOAL PROGRAMMING TO INCREASE THE EFFICIENCY OF MARKETING CAMPAIGNS

ترجمه :USING GOAL PROGRAMMING TO INCREASE THE EFFICIENCY OF MARKETING CAMPAIGNS


ترجمه: USING GOAL PROGRAMMING TO INCREASE THE EFFICIENCY OF MARKETING CAMPAIGNS     استفاده از برنامه ریزی آرمانی برای افزایش کارایی کمپین های بازاریابی   سازمان ها بخشی از منابع مالی خود را صرف بهینه سازی راهبرد های قطعه بندی بازاری خود، طراحی کمپین های بازاریابی و بهبود روابط مشتری می کنند. در سرتاسر این فرایند، آن ها از طیف وسیعی از پرونده ها و داده های الکترونیکی تولید شده توسط خرید های انلاین و افلاین به منظور طراحی کمپین های بازاریابی و معرفی ارتقا و پیشرفت های شخصی سازی شده برای مشتریان خود با به کار گیری روش های تحلیل داده ها بهره میبرند. مسئله انتخاب بخش های مشتری هدف با توجه به اولویت های مختلف و محدودیت بودجه را می توان به صورت یک مسئله بهینه سازی چند منظوره با اهداف انعطاف پذیری و اولویت های مختلف، محدودیت های منابع و همبستگی ها مدل سازی کرد. هدف اصلی این مقاله اثبات و تشریح استفاده از روش برنامه ریزی آرمانی برای حل این چالش است.  لغات کلیدی: برنامه ریزی آرمانی،RFM،CLV،برنامه ریزی خطی، بازار یابی کمپین   تعداد صفحه:40     ن …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Clicky
پیمایش به بالا