دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though)

دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though)

دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though). 61صفحه پی دی اف انگلیسی 28 صفحه ورد ترجمه اس14لاید پاورپوینت در این فایل اصل مقاله، فایل word ترجمه مقاله و پاورپوینت ارائه قرا داده شده است. این مقاله استدلال می کند که مدیران ، دانشگاهیان مدیریت و دانشجویان مدیریت از دانش در فلسفه غرب بهره مند می شوند. برای این منظور ، بررسی شش موضوع اصلی فلسفه غرب ارائه شده است: قهرمان گرایی ، خردگرایی ، اثبات گرایی ، رمانتیسم ، اگزیستانسیالیسم و ​​پست مدرنیسم. این بررسی نشان می دهد که موضوعات مسلط آموزش داده شده در مدارس آنژی ریشه فلسفی قابل تشخیص دارند: قدرت در روابط انسانی یک مفهوم قهرمانانه است،مورد آموزش مدیریت از نژاد خردگرایانه است  و اعتقاد به اینكه تحقیق باید یك كار بدون ارزش و استقرایی باشد ، میراث اثبات گرایی است.علاوه بر این ، اهمیت نوآوری یک موضوع عاشقانه است،  پذیرفتن مسئولیت شخصی شخص در قبال تصمیمات یک خواسته متمایز اگزیستانسیالیستی و ایده ای است که جهان ارائه می دهد و وجود انسان بدون پایه های محک …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Clicky
پیمایش به بالا