پاورپوینت سمینار بازاریابی حسی و تاثیر روانی رنگ بر خرید مشتری

پاورپوینت سمینار بازاریابی حسی و تاثیر روانی رنگ بر خرید مشتری


فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید: 38 اسلاید قابلیت ویرایش: دارد تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید. قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده: بیشتر برندها برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود و انتقال مفاهیم و ترویج و معرفی علت وجودی خود، از  یک یا دو حس که رایج تر است استفاده می کنند… تاثیر رنگ بر خرید مشتری مفهومی به نام بازاریابی حسیبازاریابی حسی برای مشتری خاطره ای به یاد ماندنی و جذاب ایجاد می کند که طی آن مشتری با لمس کردن، چشیدن، بوییدن، شنیدن و دیدن محصول، (غوطه وری در برند) فرصت تجربه برند را داشته باشد.این نوع بازاریابی، با استفاده از ذهن هیجانی مشتری درجست وجوی  CEM وتبدیل حامیان برند به مروجین و مبلغین برند است.سازه های حسی استراتژیک SME’sایجاد انواع مختلف تجربیات مصرفی برای مشتریان که عبارتند از: .1تجربیات احساسی FEEL .2تجربیات احساسی (از طریق حواس 5 گانه) SENSE .3تجربیات شناختی خلاقانه THINK .4تجربیات فیزیکی و رفتاری ACT .5تجربیات هویت اجتماعی ناشی از ارتباط با یک گروه مرجع و یا فرهنگ RELATE   بازاریابی حسی، شناسایی و تأمین نیاز …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Clicky
پیمایش به بالا